DragNVoice

Günümüzde işletmeler ve müşteriler birbirleri ile daha etkileşimli iletişim kurma ihtiyacı hissediyorlar. İşletmeler bu nedenle kaynaklarını müşterilerine yardımcı olacak güvenilir, esnek sistemler için harcıyor.

DragNVoice IVR bugünün ve yarının iş ihtiyaçlarını karşılamak için kanıtlanmış teknolojisi ile uygun maliyetli, ölçeklenebilir, özellik açısından zengin, etkili ve sağlam bir çözüm sağlar.

" IVR senaryosu hazırlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı. "



Designer ile senaryo hazırlamak çok kolay...

Designer uygulaması en karmaşık sorguları veya senaryo akışlarını kısa sürede yapabilmeniz için Sürükle ve Bırak yöntemi ile kullanabileceğiniz araçlar sunar. Bu araçları kullanarak DragNVoice IVR ile, telefon üzerinden ses dosyaları çalabilir, mesaj kayıt edebilir, tuşlama aracılığıyla veya sesli komutlarla bir veritabanından bilgi alıp okuyabilir üzerinde işlem yaptırabilirsiniz.


  • Sürükle bırak yöntemi ile görsel senaryo hazırlama

  • Aynı anda birden fazla senaryo ile çalışabilme

  • Bir senaryodan başka bir senaryoyu çağırabilme

  • Senaryonun online test imkanı ( çağrının o anda senaryonun neresinde olduğunu görsel efektlerle görebilme )

  • Test esnasında akışı durdurup o andaki verileri ekranda görebilme ve değiştirebilme

  • Müşteri tarafından .NET platformunda hazırlanmış olan scriptleri senaryoya ekleyebilme

  • Server kapatılıp açılmaya gerek kalmadan senaryo değiştirme veya güncelleme


  • Kullanılabilecek Senaryo Gereçleri ;

    Çok kullanışlı
  • Sigortacılık : Poliçe durumu öğrenme, hasar durumu öğrenme, fiyat alma, acente bilgilerinin faksla yollanması

  • Bankacılık : Bakiye öğrenme, hesap ekstresini faksla alma, kredi kartı işlemleri, yatırım hesabı ve borsa işlemlerinin yapılması, fatura ödeme, para transferi, döviz kurlarının öğrenilmesi

  • İmalat Sanayi : Telefonla stok durumunun ve Türkiye genelinde yetkili satış noktalarının öğrenilmesi, sipariş girişinin ve girilmiş siparişlerin sevkiyat durumunun, cari hesap bakiyelerinin öğrenilmesi

  • Eğitim : Öğrenci not, devam ve kanaat bilgilerinin telefonla öğrenilmesi

  • Türk Telekom : 118, 121, 163 gibi servisler

  • Medya : 0800’lü, 0900’lü hatlar, tele-marketing ve outbound aramalar

  • Satış : Müşteri bilgisinin fakslanması, teklif örneklerinin otomatik hazırlanması, fiyatlandırma, stokların doğruluğunun belirlenmesi, seyahatteyken email mesajlarının fakslanması


  • Sesle yönlendirme...

    DragN Voice sisteminde istenilen bilgiler, telefon tuşları kullanılarak öğrenileceği gibi sesle yönlendirme ile de sağlanabilir. Sesle yönlendirme özelliği sayesinde müşterileriniz telefonda hiç beklemeden, canlı bir operatörle konuşur gibi, sorularına anında cevap alabilir. Kullanıcıdan doğan tuşlama hataları ortadan kaldırılarak zamandan tasarruf sağlanır.

    Modüler

    DragN Voice opsiyonel modülleri ile ilave özelliklere sahip olma imkanı sunar. Spoken modülü sayesinde ses tanıma teknolojisi entegrasyonu yapılır ve çağrı merkezlerinde bir agentın aynı anda 4-5 kişi ile ilgilenebilmesi sağlanır. Bu hem maliyet tasarrfu hemde profesyonel hizmet imkanı sunar.


    İhtiyaçlarınıza uygun ekonomik çözüm " DragNVoice "


    TEKNİK BİLGİLER







    " 7 Gün 24 Saat kesintisiz çalışma "


  • Tek PC üzerinde 500 port kapasitesi.
  • Yüksek performans.
  • Yılların tecrübesi ile hazırlanmış kullanıcı dostu arayüz.
  • Barge-In desteği.
  • Dijital hat desteği.
  • Analog Caller-ID deteği.
  • Tanımlanabilir kullanıcı yetki seviyeleri.
  • Gerçek zamanlı çağrı izleme ve debug imkanı.
  • Tüm santrallar ile uyumlu alt yapı.
  • CTI Server entegrasyonu.
  • Esnek entegrasyon imkanları.
  • Tek noktadan çoklu server yönetimi.
  • Opsiyonel modüller.
  • Windows tabanlı.
  • Desteklenen Hat Tipleri
  • Analog

  • ISDN PRI / BRI

  • SS7

  • SIP

  • H323