Midas, Client/Server mimarisine göre dizayn edilmiş, Windows tabanlı bir dijital ses kayıt sistemidir. Sistemin tüm ayarları ve dinleme işlemleri Enterprise Manager uygulaması üzerinden yapılmaktadır. Bu durum sistem performansını çok yüksek seviyelere çıkartmıştır.


" IP destekli ilk yerli çözüm : MİDAS "

Profesyonellerin tercihi Midas.

  • Güvenilir ve sağlam alt yapı.
  • Yüksek performans.
  • Yılların tecrübesi ile hazırlanmış kullanıcı dostu arayüz.
  • Esnek entegrasyon imkanları.
  • Tek sunucuda 500 kanal kapasitesi.
  • CTI desteği ile "Free Seating" kayıt özelliği.
  • Opsiyonel modüller.
  • Gelişmiş arama seçenekleri.

  • Çoklu Server Desteği

    Enterprise Manager, network üzerinde birden fazla sayıdaki Midas Server veya diğer TeleBilgi uygulamaları ( T-Vox, T-Dialer vs. ) ile haberleşebilir. Böylece tek bir uygulama ile tüm sistemlerin kontrolü sağlanmış olur. Listeden seçilen server'a kullanıcılar login olur ve daha önceden tanımlanmış olan yetkileri dahilinde kullanmaya başlar.

    Otomatik Kayıt Başlatma Yöntemleri
  • Ses tetikleme : Hat üzerinde ses mevcut olduğu sürece kayıt devam eder. Belli bir süre sessizlik olması durumunda kayıt otomatik olarak durur.

  • Zaman tetikleme : Belirli bir zaman aralığı boyunca hattaki her ses kayıt edilir.

  • Aranan/Arayan Numaraya göre tetikleme : Belirlenen kriterlere göre istenen numara yada numaralar çevrildiğinde veya bu numaralardan çağrı geldiğinde kayıt başlar.

  • Voltaj tetikleme : Telefon hattı üzerindeki mevcut voltaj ahizenin kaldırılması ile düşer. Bu değişimi Midas otomatik olarak algılar ve kayda başlar. Ahizenin yerine konması ile kayıt sonlanır.

  • CTI Tetikleme : Santraldan gelen CTI bilgilerine göre kayıt başlar ve durur.

  • " Agent Performans Değerlendirme, Agent Mesaj Uyarı Sistemi gibi opsiyonel modülleri ile bir çağrı merkezinin ihtiyaçlarına uygun çözüm. "

    CANLI DİNLEME ve İZLEME

    Seçilen kanalda konuşan kişinin son görüşmelerine hızlı ulaşım, canlı dinleme ve konuşmaya not girişi yapabilme, çok kanallı sistemlerde dinlemek istenilen kişinin kanalını kolayca seçebilmek ve işlem yapabilmek için kanal kısayolları gibi kolaylıklar sunan ve izlemeyi kolaylaştıran arayüze sahiptir. Bu arayüz aynı anda birden fazla Midas üzerinde işlem yapabilme imkanı sunar.

    Çoklu server desteği sayesinde, merkezi noktadan şubelerdeki kayıtlara ulaşıp dinlenebilir ve şubelerdeki sistemler yönetilebilir.

    Kullanıcılara canlı ve arşiv dinleme için, “Agent”, “Kanal” veya “Hizmet Sınıfı” seviyesinde yetkilendirme yapılabilir.

    Yapılan görüşmeyi çift tıklayıp canlı olarak dinlerken aynı anda not girişi de yapılabilir. Girilen bu notlara göre daha sonra arşiv dinleme ekranından arama yapılabilir.

    Çağrı ile ilgili detaylı bilgiler canlı dinleme ekranında görünür. ( Dahili numara, Agent adı, Agent Login ID, Arayan numara, Arayanın adı, Çağrının geldiği ACD adı, Çağrı süresi vs. )

    Kanallardaki aktiviteyi ( Konuşuyor, Beklemeye aldı, Login, Logof, Mola, Müsait vs. ) canlı olarak anında izleyebilirsiniz


    " Kullanımı kolay, şık tasarım... "


    ARŞİV DİNLEME ve ANALİZ

    Arşivdeki kayıtların listelenmesi Tarih, Kanal Adı veya Agent adına göre yapılabilir. Böylece aradığınız konuşmaya daha hızlı ulaşma imkanı sunar. Bunlara ilave olarak aşağıda belirtilen zengin arama kriterleri kullanılabilir.



    ARAMA KRİTERLERİ
  • Tarih/Saat.
  • Süre.
  • Agent Adı.
  • ACD Adı.
  • Arayan/Aranılan Numara.
  • Santral çağrı numarası ( Call ID).
  • Müşteri No, Adı vs. (CRM entegrasyonu yapılmışsa).
  • Kullanıcı tarafından girilen not.



  • Kullanıcı Dostu Arayüz

    Son derece gelişmiş kullanıcı dostu arayüz sayesinde konuşmaları çok hızlı bulup dinleyebilir, değişik gruplandırmalar yaparak çağrılar hakkında daha fazla bilgilere ulaşabilirsiniz. ( Agent bazlı ortlama konuşma süresi, toplam konuşma süresi vs. )


    ANALİZ

    Midas, kayıtlarla ilgili ayrıntılı analiz alınmasına imkan tanır. “Gruplama Paneli” ile istenilen kriterlere yada sizin belirleyeceğiniz özel kriterlere göre tablolar oluşturabilirsiniz. Bu tablolarda “Ortalama konuşma süresi”, “Ortalama cevaplama süresi”, “Toplam konuşma süresi” gibi başka hiçbir kayıt cihazında bulamayacağınız bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca oluşturduğunuz tabloları “Excel’e Aktar” özelliği ile uygulama içerisinden Excel’e aktararak dilediğiniz formatta düzenleyebilirsiniz.

    PERFORMANS DEĞERLENDİRME MODÜLÜ ( TELESCOPE )

    Midas ile opsiyonel olarak sunulan “Telescope” modülü sayesinde istediğiniz kriterlere göre form dizaynı yapabilir, yaptığınız formlarda soru, cevap ve puan değerlerini belirleyebilirsiniz. Ayrıca formlarınızı isterseniz ses kayıtları veya çağrı adetleri gibi bilgiler ile ilişkilendirebilir değerlendirmeye alınacak ses kaydını sistem tarafından otomatik seçebilir hale getirebilirsiniz. Böylece personeliniz hakkında daha somut değerlere dayanan bir kalite ölçümlemesi yapabilir ve personelinizin eksiklerini daha net görebilme imkanı bulabilirsiniz.




    TEKNİK BİLGİLER







    " 7 Gün 24 Saat kesintisiz çalışma "


    CRM Entegrasyonu

    Yapılan ses kayıtlarına "Müşteri Dosya Numarası", "Firma Adı" gibi bilgileri eklemek için CRM entegrasyonu yapılmaktadır. Bunun için Midas Web Servisi, database'e Call-ID ile eşleştirip direkt yazmak gibi yöntemler kullanılabilir. Ayıca Midas Web Servisi ile, CRM uygulamaları üzerinden ses kayıtlarına ulaşıp dinleme imkanı sunulur..

    Veri güvenliği ve Sıkıştırma Oranları

    Midas, kaydettiği ses sinyallerini diskte fazla yer kaplamaması için sıkıştırıp saklar. Dünyada en çok kullanılan yöntem olan GSM formatında sıkıştırma ile 1 dk. lık bir ses kaydı 100 KB. civarında bir yer kaplar. Ayrıca veri güvenliği amacıyla herhangi bir ses işleme programı ile dosyalar açılmaması için TeleBilgi'ye özel bir algoritma ile şifrelenir. Bu özellikle Emniyet Teşkilatı gibi veri güvenliğinin üst seviyede olduğu yerler için idealdir.

    Desteklenen sıkıştırma formatları;

  • 13.3 Kbps GSM
  • 16/24/64 Kbps ADPCM
  • CTI Entegrasyonu

    Midas CTI entegrasyonu ile çok daha gelişmiş özellikler sunar. Özellikle çağrı merkezleri için CTI entegrasyonu, başta “Free Seating “ desteği olmak üzere çağrılar ile ilgili detaylı bilgilere ulaşma imkanı sunar ve tüm bilgilerin sistem tarafından ses kayıtları ile birlikte tutulmasına imkan verir.

    Desteklenen CTI bağlantıları;

  • TAPI
  • Avaya TSAPI / JTAPI
  • Cisco JTAPI
  • Nortel NCCT