Agent Performans Değerlendirme gibi opsiyonel modülleri ile bir çağrı merkezinin ihtiyaçlarına uygun çözüm.
Arşivdeki kayıtların listelenmesi Tarih, Kanal Adı veya Agent adına göre yapılabilir. Böylece aradığınız konuşmaya daha hızlı ulaşma imkanı sunar. Bunlara ilave olarak aşağıda belirtilen zengin arama kriterleri kullanılabilir.
Son derece gelişmiş kullanıcı dostu arayüz sayesinde konuşmaları çok hızlı bulup dinleyebilir, değişik gruplandırmalar yaparak çağrılar hakkında daha fazla bilgilere ulaşabilirsiniz. ( Agent bazlı ortlama konuşma süresi, toplam konuşma süresi vs. )
Midas, kayıtlarla ilgili ayrıntılı analiz alınmasına imkan tanır. “Gruplama Paneli” ile istenilen kriterlere yada sizin belirleyeceğiniz özel kriterlere göre tablolar oluşturabilirsiniz. Bu tablolarda “Ortalama konuşma süresi”, “Ortalama cevaplama süresi”, “Toplam konuşma süresi” gibi başka hiçbir kayıt cihazında bulamayacağınız bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca oluşturduğunuz tabloları “Excel’e Aktar” özelliği ile uygulama içerisinden Excel’e aktararak dilediğiniz formatta düzenleyebilirsiniz.
7 Gün 24 Saat kesintisiz çalışma
Yapılan ses kayıtlarına "Müşteri Dosya Numarası", "Firma Adı" gibi bilgileri eklemek için CRM entegrasyonu yapılmaktadır. Bunun için Midas Web Servisi, database'e Call-ID ile eşleştirip direkt yazmak gibi yöntemler kullanılabilir. Ayıca Midas Web Servisi ile, CRM uygulamaları üzerinden ses kayıtlarına ulaşıp dinleme imkanı sunulur..
Desteklenen sıkıştırma formatları;
13.3 Kbps GSM
16/24/64 Kbps ADPCM
G729
Alaw
MuLaw
Midas CTI entegrasyonu ile çok daha gelişmiş özellikler sunar. Özellikle çağrı merkezleri için CTI entegrasyonu, başta “Free Seating “ desteği olmak üzere çağrılar ile ilgili detaylı bilgilere ulaşma imkanı sunar ve tüm bilgilerin sistem tarafından ses kayıtları ile birlikte tutulmasına imkan verir.
Desteklenen CTI bağlantıları;
Avaya TSAPI
Avaya TAPI
Genesys TSLIB
IP destekli ilk yerli çözüm : MİDAS
Midas ile opsiyonel olarak sunulan “Telescope” modülü sayesinde istediğiniz kriterlere göre form dizaynı yapabilir, yaptığınız formlarda soru, cevap ve puan değerlerini belirleyebilirsiniz.
Ayrıca formlarınızı isterseniz ses kayıtları veya çağrı adetleri gibi bilgiler ile ilişkilendirebilir değerlendirmeye alınacak ses kaydını sistem tarafından otomatik seçebilir hale getirebilirsiniz.
Böylece personeliniz hakkında daha somut değerlere dayanan bir kalite ölçümlemesi yapabilir ve personelinizin eksiklerini daha net görebilme imkanı bulabilirsiniz.